(VIDEO) Berlari Sampai Nampak Punggung, Terkejut Netizen Tengok Sophia Albarakbah Berbikini

Sebut saja nama pelakon jelita, Sophia Al-Barakbah pasti ramai sudah mengenali dirinya sejak-sejak berlaku kontroversi menyukai seorang pelakon lelaki yang juga merupakan suami orang.

Kali ini, namanya sekali lagi menjadi sebutan netizen setelah tular video Sophia memakai bikini sewaktu berada di sebuah pantai.

Video tersebut menjadi perhatian bukan saja kerana pelakon tersebut memakai bikini tetapi disebabkan seluar dalamnya terlihat hingga menampakkan sipi-sipi kulit punggungnya selepas ditolak angin

Kebanyakkan netizen meninggalkan reaski terkejut apabila melihat video berkenaan dan ada juga meluahkan rasa sedih melihat seseorang beragama Islam berpakaian sedemikian.

komen netizen

Dalam pada masa yang sama, ada juga sesetengah yang mendoakan aktres tersebut agar berubah satu hari dan menganggap semua dilalui ketika ini adalah ujian buatnya.

Difahamkan video Sophia memakai bikini di tepi pantai itu merupakan video lama miliknya yang pernah dimuat naik dalam Instagram tetapi baru tular di platform TikTok.

Sumber BN.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*