Benjamin Pavard Hampir Ke Liverpool, Nilai Semasa £25.6m

Liverpool telah dikaitkan dengan pemain antarabangsa Perancis dan bintang Bayern Munich, Benjamin Pavard, dan laporan menunjukkan bahawa dia semakin hampir untuk berpindah ke Anfield.

Sejak kebelakangan ini, Christian Falk telah mendedahkan Merseysiders sedang berbincang dengan Bavarians untuk menarik pemain pertahanan serba boleh itu pada jendela perpindahan musim panas.

Berita – Liverpool sedia mengemukakan tawaran untuk menandatangani £154,000 bintang seminggu – Laporan

Semalam, outlet Sepanyol Sport melaporkan (imej berita disediakan di bawah) bahawa masa depan pemain berusia 27 tahun itu ‘akan hampir dengan Liverpool’.

Menurut sumber Catalan, Pavard telah ditawarkan ke Barcelona beberapa bulan lalu dan Blaugrana sangat menghargai pilihan untuk menandatanganinya apabila nampaknya Jules Kounde boleh meninggalkan kelab itu.

Bekas pertahanan Sevilla itu dijangka kekal dan oleh itu, juara Sepanyol itu kini akan meneruskan pembelian pemain kanan tahun depan.

Bagaimanapun, Pavard tidak akan menunggu 2024, dia sudah pun pergi pada musim panas ini dan disebabkan keputusan Barca, Liverpool semakin hampir untuk mendapatkannya.

Dakwaan sukan malah Inter Milan bertanya tentang mengupah bintang pemenang Piala Dunia 2018 tetapi harga yang diminta Bayern sebanyak £25.6m (30 juta euro) menjadi masalah bagi Nerazzurri untuk menyertai bidaan.

Terdahulu, wartawan terkenal, Fabrizio Romano, mendakwa bahawa The Reds mempunyai niat yang jelas untuk menandatangani bahagian tengah baharu pada jendela perpindahan musim panas. Lebih-lebih lagi, David Lynch melaporkan pasukan Anfield boleh menandatangani pemain pertahanan sebelah kanan.

Pavard sememangnya seorang bek kanan tetapi dia berkesan bermain di posisi bek tengah untuk juara Jerman itu dalam kempen yang berakhir baru-baru ini.

Fleksibilitinya boleh menjadi aset yang besar kerana Klopp memerlukan RB yang terbaik jika dia terus bermain dengan Trent Alexander-Anold, yang rata-rata bertahan pada musim lalu, di bahagian tengah.

Berikan pendapat anda – Patutkah Liverpool membida £25.6 juta untuk menandatangani Benjamin Pavard?

Sumber ECHO

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*