Khéphren Thuram Semakin Hampir, Agen Thuram Kelihatan Di Ibu Pejabat Kelab

Ejen Khéphren Thuram telah dikesan di ibu pejabat Nice ketika pemain tengah itu terus dikaitkan dengan perpindahan ke Liverpool.

Dengan Alexis Mac Allister telah tiba sebagai pemain pertama The Reds minggu lalu, perhatian kini beralih kepada siapa yang akan mengikuti bekas bintang Brighton itu ke bahagian tengah berwajah baharu Liverpool musim depan ketika Jürgen Klopp memulakan pembinaan semula musim panasnya.

BREAKING: Liverpool and Khéphren Thuram reportedly agree personal terms -  DaveOCKOP

Thuram adalah salah satu nama yang paling kerap dipaparkan dalam beberapa hari kebelakangan ini, dengan Sky Sports mendakwa Liverpool telah mengadakan perbincangan dengan Nice mengenai perpindahan, manakala Zon Sukan (melalui Dapatkan Berita Bola Sepak Perancis) melaporkan bahawa The Reds ‘semakin hampir’ untuk bersetuju terma dengan pemain.

Dan perjanjian mungkin semakin hampir hari ini, dengan ejen Thuram Rafaela Pimenta telah dikesan di ibu pejabat Nice.

Pimenta, yang mengambil alih agensi Mino Raiola selepas kematiannya tahun lalu, adalah penasihat untuk Thuram bersama bapanya – bekas pertahanan Juventus dan Barcelona, ​​Lilian Thuram – menurut RMC Sport.

Pimenta menyiarkan gambar dirinya menunggu di lobi ibu pejabat Nice ke cerita Instagramnya awal hari ini, menunjukkan bahawa dia boleh menjalankan beberapa perniagaan dengan kelab Ligue 1 itu.

Sumber ECHO

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*