Patutlah Sumayyah Anak Puteri Sarah Comel Dan Cantik Sangat, Rupanya Ikut ‘Acuan’!

Puteri Sarah Liyana telah selamat melahirkan anak kedua pada 16 Mac 2019 yang lalu. Puteri comel itu telah diberi nama sebagai Sumayyah Mohd Shamsul. Adik kepada Syaikhul Islam Mohd Shamsul pada tahun ini sudah pun berusia 4 tahun.

Melihat foto-foto sewaktu bayi yang telah dikongsi oleh pelakon yang pernah membintangi drama Dunia Anita ini dalam media sosi@lnya b@by Sumayyah seperti mengikut wajah ayahnya pelakon dan pengarah Syamsul Yusof.

Tapi bila Puteri Sarah berkongsi gambarnya ketika kecil, memang Sumayyah saling tak tump4h seperti ibunya. Kongsi Puteri Sarah, “Mama VS Sumayyah. Sama tak muka mama dengan Sumayyah?” tanya Puteri Sarah.

PUTERI SARAH Dedah Kecantikan Miliknya Diwarisi Dari Ibu Sejak Kecil, Kini Turun Pada Sumayyah! - Nona

Dalam keterujaan mendapat anak kedua, Puteri Sarah tidak pernah mengabaikan anak sulungnya, Syaikhul Islam. Wanita ini berpegang kepada nasihat yang telah diberikan kepada ibunya sebaik mendapat anak kedua.

“Ada satu perkara nasihat dari ibu yang Sarah pegang sehingga kini iaitu memberi perhatian kepada Syaikhul berbanding Sumayyah. Bukan apa, Syaikhul sedang melalui fasa membesar dan memerlukan lebih perhatian berbanding Sumayyah yang masih b@yi lagi.

Syaikhul perlukan bimbingan dan perhatian supaya dia tidak rasa disis1hkan. Sarah tak mahu dia rasa ter4bai hanya kerana kami sudah mempunyai Sumayyah,” kongsi Puteri Sarah yang beruntung kerana tidak mengaIami fasa ‘mab0k’ yang mel@mpau ketika mengandvng.

Bercerita tentang perkembangannya dahulu, cerita Puteri Sarah, “Alhamdulillah, jenama Mattness by Shara telah memasuki pasaran di 55 buah stor Aeon. Saya tidak mahu berhenti di situ sahaja dan mahu mener0bos pasaran di Guardian pula,” tutur Puteri Sarah.

Dengan status sebagai selebriti dan memiliki wajah yang cantik telah menjadi pakej lengkap buat wanita ini menjalankan bisnes yang berasaskan kecantikan, benarkah begitu?

“Sebenarnya saya dah lama nak buat produk kosmetik ini tetapi sekarang baharu dapat direalisasikan. Mungkin rezeki anak.

Apa yang lebih membanggakan apabila perjalanan Mattness by Shara ini tak ada bantuan suami dan 100 peratus atas usaha saya sendiri daripada segi modal dan 0perasi. Memang saya nak buktikan saya boleh buat sendiri.

Sumber Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*